Wednesday, March 20, 2013

♥♥Pelangi Senja♥♥

Pelangi diwaktu senja.....


10/3/2013 - Ahad..

Masa otw g Plaza Angsana aku macm budak yang kuno tengok pelangi...huhhuhu pelangi tu timbul lepas hujan then tertiba panas..orng tua-tua kata ad putri nak mandi...huhuh tak tau lah aku betol ker tak...Herm cantik pelangi nieh mcm lagu stacy pelangi senja...huhuh kalaulah hidup aku boleh mcm pelangi warna warni mesti indah je kan..tak ada sedih dan kecewanya..





Kalau boleh aku tak nak bangun dari mimpi tentg pelangi nieh..kalau bangun msti teringt pakara yg suda...kita boleh lupa tapi ingtn sukar utk dibuang..setiap masa setiap detik ada jew kenangan tak kira brkaitan dgn mereka atau tidak..


1 more thing..aku tak tau mne silapnya..blog aku jadi cacat..hermm sediy kene edit balik lah jwbnya...gmbr smua hlng...ermmm mummy is over...tak pelah...buat jewlah dgn seribu satu kesabaran yg ada..hish..malas den nak buat sbnrnya...Tapi untk nmpk cun aku kne gak buat...apa kan daya...inilah nasib namanya..

-lurv alls-

No comments:

Post a Comment